Jamuan di Aidilfitri

Salam sejahtera..

Sempena syawal yang masih lagi disambut,ramai
yang mengadakan atau menghadiri jamuan raya disana sini.Pada tahun ini kami juga mengambil kesempatan mengadakan jamuan raya untuk kenalan, sahabat, saudara dan masyarakat kampung.







Inilah kali pertama kami mengadakan majlis kerana pada kebiasaannya dikampung2 tetamu boleh datang beraya bila2 masa saja.
Oleh kerana jamuan ini untuk semua ahli masyarakat kampung kami, ajk masyarakat pun terlibat sama menolong dan menyiapkan segala keperluan jamua
n.



Majlis diadakan pada hari sabtu 3hbOkt jam 2-6petang. Alhamdulillah cuaca elok dapatlah tetamu hadir kemajlis dan memudahkan kami melayan dan berbual
dengan tetamu yang hadir.






Kepada ajk masyarakat terima kasih kerana dapat bersama menjayakan majlis jamuan raya pada tahun ini. Semoga pengalaman ini boleh kita jadikan panduan dimasa2 akan datang.Insyallah.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Mat Gebu said...

salam kak aton...sama macam saya, tak pernah buat rumah terbuka, sebab kami dok kampung, tetamu boleh dtg bila2 masa, selagi lampu rumah aku menyala..ahaks, hambik kooo....tapi sekarang ni pun kat kampung dah ada org buat open house....

kak aton said...

Salam cik mat..
Tu la saya segan nak tulis openhouse.he he he.

auni said...

wk...
best nye umah tebuke..
semua ade ke???

kak aton said...

hai auni..
yang jauh tak de sebab baru balik raya ari tu kan.. tapi aci ngan dina ada.