Yang Ku Sayang Ku Rindu

Salam sejahtera..


  Selama melayari kehidupan bersama suami yang menghampiri 30tahun usianya, saya sangat bersyukur dikurniakan Allah kehidupan sederhana yang aman dan damai..Kami dinikahkan pada tahun 1981 dengan doa restu kedua ibu bapa dan kaum keluarga..

Melayari perkahwinan,bersama suami Adnan Ramlan, sangat bersyukur suami tidak banyak cakap dan kerenah, seorang yang rajin bekerja dan sentiasa memberi dorongan kepada saya..Kami dikurniakan tiga orang cahaya mata pertama Ummi Nashrikin, kedua Sara Yasmin dan ketiga Allahyarham A.Zakwan..Walaupun anak lelaki  saya telah menghadap Ilahi terlebih dulu , kenangan  bersamanya tidak pernah hilang dan rasa rindu tidak luput dari ingatan.. 

Alhamdulillah Ummi sudah berkahwin dengan Nasrul Hakim dan saya sudah mendapat seorang cucu perempuan bernama Khairin Meadyna..Ummi sedang membina keluarga dan kerjaya dan sekarang menetap di Kuantan..
Sara pula masih belajar di Uitm Arau Sem5..Ini tahun akhir dia di Arau ..harap bila sambung pengajian nanti dapat pula kat Shah Alam.. semoga Sara dapat mengapai cita2nya dan  impian saya satu ketika nanti anak-anak akan menetap di Selangor..dekat-dekat dengan kami..
Dengan segala ujian dan dugaan selama melayari kehidupan berkeluarga, saya berdoa agar keluarga kami sentiasa dalam perlindungan ketenangan dan keberkatan..Syukur pada Mu Ya Allah kami masih ada anak cucu pengubat rindu, keluarga yang menyayangi dan peliharalah perkongsian hidup ini berkekalan hingga ke akhirat ..amin



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

azlina said...

assalamualaikum kak aton...

mudah2an sara berjaya dan kak aton sekelaurga bahagia selalu..

wlklsm kak..yea lah sebab senang dpt senang le berbelanja..macam kita bila hendak membeli kena fikir berkali-kali dulu...wlpun kekadang ada yg terbeli juga he..he..

kak trm ksh tlg belikan love u..nanti nk balik kuala ina roger2 kt akk yea..

bonnie's collection said...

Hi kak aton,
saya bonnie , come to my new blog n become my follower

Che Mid said...

salam singgah, saya dah join kak aton..semoga berjaya dengan busines dan bahagia dengan rumahtangga