Rak dan Cottage

Salam sejahtera
Sejak mengenali dan mengintai blog deko,  banyak membantu saya untuk menghias rumah..kalau rumah tidak dihias nampak tak bermaya pula..Saya hanya menghias menggunakan barang murah je..sesuai la dengan orang kampung dan rumah kampung..
Selain menggunakan barang lama yang dimake up semula saya menggunakan cottage2 hiasan yang sangat cantik buatannya..Bermula dari sebiji cottage pemberian Azlina Manjung, saya menambah lagi supaya lebih meriah.. 



Cottage2 ini saya letak di rak yang saya tempah dari Azlina..Banyak bentuk rak boleh anda tempah melaluinya tapi sekarang ni tempahan ditutup sementara waktu.."Ina..jangan lama sangat tutup tempahan"
Rak kayu ini saya hias menggunakan cara dekopage dan saya memilih bunga matahari sebagai hiasannya.
Ok lah jumpa lagi..

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

azlina 2 said...

assalamualaikum kak aton...

wah dh byk cottage kak aton...kedai wbs tak tahu le bila blh buka kak wahid dh dpt kerja sibuk out-station dah le buat 2 kerja dlm satu masa..alhamduliah rezeki kak...
wbs bagi kt kak aton le handle...he..he..

Anonymous said...

salam..kak aton,

hiasan rumah yg sejuk ja mata memandang..

Anonymous said...

Attractive section of content. I just stumbled upon your site and
in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your
blog posts. Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

my blog ... Voyance Gratuite

Anonymous said...

Heу would yоu mind letting me know
whiсh web host уou're utilizing? I've loaded your blоg in 3 diffеrent intеrnet bгоwseгs and I must say this blog
loаds a lot quicker then most. Can you геcommend a good
hosting ρrоvider at a faіr price? Thank you, I apрreciate it!



Looκ at my blog post; Devis Travaux

Anonymous said...

Hі, І ԁo beliеѵe this iѕ an excellent web
sіte. I stumbledupоn it ;) I mаy retuгn once again ѕinсе I boоκ markеd it.

Ϻonеy and frеedom is the best waу tо сhange, may you
be rich and соntinue to guide οther peoрle.


Taκe a look at my ωеb-ѕite; disque Ssd

Anonymous said...

Very good article. I absolutely appreciate this website. Thanks!


Look at my webpage - voyance gratuite