Sehobi PML

Salam sejahtera..
Saya gembira bila kakak sepupu yang berjiran dengan saya mula meminati hobi  ini..Dulu-dulu bila saya tengah gila dengan hobi  pml  Kak Mar tidak ambil indah, tapi sekarang  dengan bantuan anak-anaknya Kak Mar sudah pun mengumpul beberapa set pml..Walaupun masih belum lengkap tapi saya sangat gembira dengan hobi baru Kak Mar, dapatlah saya menjamu mata dengan koleksinya..
Bila kami berjumpa adalah bahan nak citcat mengenai pml.. kat mana mencari, dan  membeli.. seronok ada kawan sebelah rumah sama-sama berkongsi hobi dan berkongsi cerita..
Jom tenguk koleksi Kak Mar..








 Moga2 koleksi Kak mar akan terus bertambah meriah..
Jumpa lagi .. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

nor64 said...

Salam kak aton,

moga siht selalu...cantiknya koleksi kat atas tu...terutama iron tembaga tu.dulu2 kami pakai seterika ni .....tapi sayang seterika ni tak tau sape yg ambk...

kak aton said...

salam nor.
trm kasih singgah..seterika ni, org dulu2 ade kan..tapi tu laa banyak dah ghaib..ini semua koleksi sepupu yg baru berjinak2 pml..ade yg koleksi sendiri dan ade yg dibeli..