Sukarkah Hidup Ini

Salam sejahtera..
Sekadar berkongsi gambaran kehidupan yang dilalui..



Dalam usia yang semakin senja mereka masih gigih menyumbang untuk ekonomi keluarga.. Gambaran kehidupan ini diambil dari negara jiran Indonesia dan pastinya masyarakat Malaysia pun sangat berusaha untuk meningkatkan ekonomi keluarga..sangat bersyukur dilahirkan dan tinggal di Malaysia yang aman makmur dengan segala  kekayaan dan kemudahan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

kakchik@ella said...

ella dh byk kali ke indonesia kak. bln 5 nnt nk pegi lagi. insaf kak bila tgk kedaifan diaorg di sana.

ila said...

tu la kan kak..ila nie dok umah teringin gak nak menjana pendapatan...tapi dgn anak kecil2..

kak aton said...

salam ella..
Sebab tu mereka kata Malaysia lubuk emas..Thanks ella sudi singgah di sini..

kak aton said...

Salam ila..
tanaman bunga ila tu boleh menjana pendapatan.. cuba dulu..kalau subur dan berbunga cantik mesti org suka..

kak ina kl (2) said...

kesian kan ..tapi bila kat sini ada yang lupa diri..sabar ajerlah

sekarang ni mood nak kumpul pml dah krg sbb anak msh belajar lagi.

saya pun peminat novel norhayati..memang suka..tapi ada yang tak habis baca lagi

ila said...

masalahnya kak...kalau org datang mintak sikit..xsampai ati nak jual..kadang dgn pasu2 ila bagi....hahahha...xpaham...xpahammm..:)