Bunga Orkid

Salam sejahtera..
Rasa bengang je bila kamera dah bermasalah, mula tu kamera, dah beli baru memori pulak merajuk..lepas tu card reader buat hal..tapi dik kerana kegembiraan berblog saya layan je lah masalah2 macam ni...
Dari gambar2 yang dah ada dalam simpanan, saya suka berkongsi  gambar bunga yang saya tanam.. Hobi menanam bunga ni dah lama wujud, ini ialah salah satu bunga yang serasi dengan tangan saya.. 


Saya tak tahu apa namanya tapi ia dari family orkid..bila berbunga memang cantik berwarna kuning kehijauan. Inilah salah satunya hobi mengisi masa,saya.. menceriakan hati dan kawasan rumah bila bunga yang ditanam hidup subur.
Jumpa lagi. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

munna said...

tak pernak lagi tgk pokok bunga orkid ni kak aton... munna tgn klu tanam bunga jarang ye mau hidup. tgn tak subur agaknya

ezany said...

betul la kak aton...bg kite yg berblogging ni...klu kamera rosak, bermasalah...mmg rasa bengang je..mana taknye..nak berblog no 1, kamera mst ada kan...ehhehee..
cantiknye bunga kak aton berbunga....subur...

Sekamar Rindu said...

salam.....

kalau baru beli...mesti ada gerenti..boleh jumpa balik..

maira said...

mm.. saya pun minat bercucuk tanam, cuma sekarang x der halaman nak berkebun huhu