Malang Tidak Berbau

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semua blogger yg sggh kat sini....
Hari ni, ada kelainan sikit...hehe..n3 kali ini bukan kak aton yg buat,tp anak beliau,sara yg buat.
x pe2...baca jer...jgn la blah dulu....hehe..




Lepas maghrib td, dgn semangat yg tinggi dan hati yg berbunga2...mama ambik bekas kuih lama yg dah dicuci kat blk air...on the way nk masuk kat dalm rumah, mama x perasan pulak ada air kat atas lantai tu..al-maklumla...waktu tu hujan tengah lebat....tempiasny
a pn dahsyat....

Dengan x disangka2, mama tergelincir....cian mama...habis bekas kuih pecah..tangan mama pulak terhempap kat atas kaca2 tu.tangan kanan pulak tu...menjerit mama..terkejut sara kat dalam rumah....banyak giler darah keluar meleleh2 kat atas lantai.....cuak betul tengok...



Biasa la, kalau dah kes2 cam ni, kena la bawak gi klinik kan....so, suami tercinta mama (bapak sara la...huhu) drive mama g klinik.... doktor kata, luka mama tu dalam sangat...so,kenala 10 jahitan...sampai sekarang ni, be'denyut2 tangan mama...tergendala la semua aktiviti2 mama mggu ni....kesian kat orang yg tempah baju sulam....x dapat nak pakai g kenduri kahwin.....



Apa pun, kitorang semua doakn mama cepat sembuh n aktif balik ngan hobi mama ni....
confirm la mama x merayap cari brg lama mggu ni.....seronok la sara mama kat rumah jer..(iyer ker??)hehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Sheila said...

salam semoga k.aton cpt sembuh ye luka tu ngeri gak negok pas tu kena jahit...sabar yeee..dressing bg bersih yee..taruk ubat...

nor64 said...

slm k.atonnn..ngape jadi gini Ya Allah, bekas kueh tu pecah ke syaangnya...tapi sayang lagi tangan kak tu...mmg terbantut segala aktiviti..ada hikmah tu kak...bekas kueh kaca kak tu sy x beli lagi ya...tunggu je kak ya...

kakrose said...

salam ton,
ala kesiannya aton..
jaga diri dan kesihtan ye ton..makan ubat dan rehat..lupakan aktiviti sementara waktu.
dah sembuh nanti boleh hunting2 lagi..

arechie&hakim said...

kesian ibuku... tu maknanye kena berenti dr cr brg antik.heheheheheh. mak rehat dulu ye..

aj said...

salam akk atun. Aduhai ciannyer..semoga cepat sembuh ye akk.

azah said...

SALAM KAK ATON..ala ciannya..jgn lupa taruk ubat ya...anak2 kak aton, terutama sara..tolong mama buat keja rumah..lain kali minta mama ajar jahit sulam supaya boleh take over...

kak aton said...

Salam kepada semua rakan maya
Terima kasih atas ingatan dan doa..wat masa ini tangan saya belum sembuh sepenuhnya, bnyk guna tgn kiri keje2 pula t'tangguh.. keja rumah memang sara kena buat..nasib la sara cuti kan