Koleksi comel

Salam sejahtera dan selamat bertemu kembali.

Hari ini saya nak tunjukkan beberapa koleksi cawan comel yang tak lengkap. Cawan-cawan ini pada asalnya kepunyaan arwah nenek yang saya jumpa pula tersorok dalam kabinet dapur makcik.
Cawan ni sangat comel ada penutupnya dan meriah dengan b
unga.

Tiga biji cawan dari bunga yang sama tapi apa na
ma bunganya kurang la arif tapi dua biji lagi tu dah sah bunga sakura..kan.


Saya juga ada teko comel ni
Kalau saya tenguk kat blog kawan tu, namanya bunga ros liar ye...

Koleksi ini hanya ada teko comel ni je..masa cari kat kedai apek dulu2, terjumpa teko comel ini tapi sampai sekarang belum dapat carikan familynya lagi. Ada juga jumpa sale kat blog tapi dah blogger lain rembat dulu...tak pe sabar-sabar.

Setakat ini jumpa lagi dan terima kasih sudi singgah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

~Yatt~ said...

salam kak aton..
comey teko wild roses tu kan..kak ca pun ada sama bentuk ngan yang nie..cawan2 comey berpenutup tu pun rare & lawaaaaa esp yang cik sakura tu..

kak aton said...

Salam pagi jumaat yatt.
teko comel ni akan lebih bergaya kan kalau ada peneman..