Set Bunga Padi

.

Salam sejahtera.

Set bunga padi hitam agak populur juga dikalangan blogger..Ramai yang dah ada kan. Betul kata rakan blogger semua, walaupun berwarna hitam putih ia tetap menawan.



Set cawan padi ini memang dah ada lama kat rumah ni..milik ibu mertuaku.. Saya carikan ahli-ahli familynya yang lain je..Alhamdulillah dipermudahkan
Mesti ada lagi bentuk teko dan cawan yang lain kan.. Mey kita tenguk kat blog otai2 kita..banyak body dan cuttingnya yang berlainan.. memang sangat bergaya.

Saya ada lebih set cawan ni (6cawan & 6piring)masih baru, jual atau barter.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

nor64 said...

salam k.aton, nanti jenguk blog sy ya...set di atas bi sy pun adejuga, tapi teko tu wow .saya ada yg tengah2 tu je... oh ya,brg akk dah bgkus siap..isnin post ya..

yahjastan@yaya said...

salam k.aton,nak tanye..set cawan bunga padi ni,jual rege bape ek..?

kakrose said...

salam Aton,
bila dah susun sederet..bertambah anggun si hitam putih tu..

Kak Aton said...

Salam nor.
Akak dapat teko tu pun satu persatu..Insyallah tak lama lg dapat la apa yang di idamkan..seru la selalu.he he he

Kak Aton said...

Selamat berkenalan k.yah..
Boleh masuk kat e-mail saya ye..terima kasih.

Kak Aton said...

Salam kakrose.
Sesekali buat tayangan amal.ha.ha

~Yatt~ said...

salam kak aton..
wahhh best2 cuci mata..saya pun rasanya nak n3 sequel.. ;)

Nannie said...

Salam kak aton , cantikkan set bunga ni , teringin nk teko yg sebelah kiri tu saya x pernah jumpa ..kak cwn extra akka tu bentuk mulut lebar ke yg biasa..

Kak Aton said...

W'salam yatt..
N3 yatt memang semuanya tunggu..kali ini mesti dah beranak pinak ye..

Kak Aton said...

W'salam nannie..teko2 tu akak hanya ada satu je tapi kat kedai apek kedekut tu mgkn ada.. rasanya bentuk cawan tu sama dgn nannie punya.

Anonymous said...

Kak Ton..hehehe saya pun teringin satu teko tu..mana tahu kak ton teringn yg kat blog saya , leh ler barter