Seni Folk Art

Salam sejahtera..
Seni folk art memang cantik dan sangat berseni..Berbanggalah sekiranya rakanbloggers mempunyai kemahiran seni folk art kerana banyak benda yang akan jadi cantik semestinya untuk deko rumah..dan yang utama boleh juga menjadi sumber pendapatan.
Saya memang minat dengan folk art tapi harus sedar diri yang saya memang tak pandai melukis..Saya suka folk art bunga..bunga ros terutamanya dan ape-ape aje asal cantik..
Jadi kita serahkan je kepada mereka yang pandai folk art..



 Labu sayung ni saya beli sangat murah..dah tak laku nak dijual (habis musimnya)...Semuanya saya hantar FA kepada WANI
Saya pernah buat n3 pertemuan saya dengan wani di SINI terima kasih wani kerana menjadikan yang buruk menjadi cantik..sukaaaa sangat-sangat..
Untuk keselamatan saya hantar dan ambil semdiri labu-labu ni..
Banyak laman blog yang menerima tempahan FA..memang sangat memudahkan untuk orang seperti saya ni lah..Rezeki untuk mereka yang berbakat..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Syimama said...

salam K.Aton.... cantiknya. Saya memang minat FA, baru beli buku dari wani, nak belajar tah bila bila..rasa macam ada bakat..he3

JungRara said...

ingatkan mama buat sendiri..hehe

Admin TBS2U said...

Cantik... :)

TheBlogShops2U | Join FREE! :) Malaysia BlogShops Directory | http://theblogshops2u.blogspot.com