Baju sulam

Salam sejahtera..
Bila cuti sekolah selalunya memang musim pengantin..Pada masa ni biasanya saya banyak terima tempahan baju sulam untuk majlis nikah.. Bergantung kepada permintaan pelanggan atau saya akan beri idea untuk menambah seri baju..
Untuk majlis istimewa baju akan diperindahkan dengan sulaman..ditambah benang emas atau perak, diserikan lagi dengan manik dan labuci
Ini antara yang saya ingat nak ambil gambar baju tempahan pelanggan..Biasanya saya memang lupa nak ambil gambar baju yang dah siap..


  Kalau pelanggan puas hati, saya pun....suka.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

azlina 3 said...

asmlkm ....
cantiknya kak aton...nak blk minggu ni nk htr kat kak aton jahit sulam..

Nida said...

KEMAS DAN SANGAT CANTIK..;)

Nida dah bagi melalui email maklumat Nida.. tapi Nida bagi semula di sini sebab dah lama Nida bagi details tu..



Ini maklumat Nida :

Hasnidar bt. Muhammadon,
No. 2, Jalan Kuini Utama,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang,
Johor.
072521735

Syimama said...

cantik..guna mesin jenis apa ya, kalau takde asas camna nak pandai...he3

kak aton said...

salam ina..
kalau dah sampai kuala..caling2 ye ina..mgg ni pun bnyk kenduri tapi nak jg jumpa ina..kalau blh nak dtg rmh mak kat kuala tuu

kak aton said...

Salam nida..
trm kasih..Insyallah akk pos secepat mungkin yee

kak aton said...

Salam Syimama
akk guna mesin singer 20U43..asas untuk menyulam mesti ade minat..mesin dan banyak kan buat latihan..mesti boleh..