Hari minggu

Salam sejahtera..
Bila sesuatu yang saya rancang tidak menjadi membuatkan saya bosan duduk dirumah pada hujung minggu...sape la yang nak layan bosan saya ni..
hihi.. saya ajak adik saya Dewi..jalan-jalan tapi tak la jauh..dekat-dekat je.. kat kedai barangan terpakai..
Kat kedai-kedai barangan terpakai ni kena rajin mengeledah..untung-untung jumpa yang dihajati..Sebenarnya saya pun tidak terfikir apa yang saya nak beli..tapi ada pulak rezeki buat menghilangkan bosan..Yang seronoknya regenya amat murah.
Jom layan..

  berbagai barang bercampur-campur
 tembikar tu cantik kalau dihias folkart atau decal
 bekas air ni masih elok lagi
renda pun ade dijual..dewi tengah mengeledah

 Antara mug berbagai yang adik saya dapat

  beberapa barang ni..saya yang punya..SUKA..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Syimama said...

salam.. rajin akak kita ni... pastu, untuk projek apa ya ... saya ni kurang kreatif pasal ni.

Syahida Mohd Yusof said...

salam aton, saya suker botol tinggi transparent tu.. cantik bentuknya. Nak lukis ke?

kak aton said...

salam syima
hihi akk ni kan collecter mug milo, nescafe pelita dan macam2lah..tak lama lg macam muzium rmh akk nii..
ini semua hobi akk yg menyeronokan..

kak aton said...

salam syahida..
cantik dan unik botol tu kan..cantik kalau dilukis atau decal..tak pasti lagi..
yg pastinya akk tak pandai lukis hihi

kak ina kl said...

dah collect benda ni lah pulak ek kak aton.
amboi bestnya dapat gi jumpa member blog..

kak aton said...

salam ina..
hihi tukar la ina..dah susah nak dapat pml..mug percuma ni..beli online pun macam pml jg regenya lagi2 yg keluaran khas..

azlina said...

asmlkm kak aton..

kat mana ni gi juga...yg berwarna warni tersusun kt dlm lemari tu apa yea...

kak aton said...

salam ina.. dlm lemari tu renda ina..
skrg ni hampir semua kedai barangan lusuh ni ade jual renda..masih cantik berbalut lagi dan rm memang murah..antara renda seperti kat sarung bantal GA..selain renda barang2 untuk keperluan perkahwinan bnyk juga..

munna said...

kat sini pun ada kedai jual brg bundle mcm tu kak... klu pandai cari mmg dapat hasil yg memuaskan...

Sheila Shafeareen said...

salam kak kat mana kedainya...sbb saya bekenan le negok renda2 tu...ingat nak gi samba