Koleksi Bunga Sabun

Salam sejahtera..

Koleksi cawan lama tetap menjadi hobi saya walaupun sekarang ni lebih kepada mengintai koleksi teman yang sealiran..Semakin hari semakin ramai peminat PML dan pencarian semakin sukar dan harga pun semakin meruntun kalbu..tapi saya percaya teman sehobi tak kisah semua tu kan..asal dapat idaman jiwa..

Buat masa ini saya tidak membeli set baru kecuali hanya nak menambah set yang sedia ada..walaupun susaaaah sangat nak dapat, tapi kadang-kadang tu rezeki memihak juga kepada kita..



Set bunga sabun saya pada entry yang lepas masih belum mendapat teko tapi Alhamdulillah akhirnya saya mendapat teko bunga sabun yang saya rasa sangat sukar nak dapat ..Terima kasih kepada Ezany yang banyak menolong mendapatkan teko dan creamer pot..harap dilain waktu boleh dapat sugar pot pula walaupun saya tahu susah sangat nak cari.. juga terima kasih kepada rakanmaya Yatt  dan Nannie yang memberi sokongan dan bantuan dalam pencarian teko ini. 
Jumpa lagi..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

ezany said...

assalamualaikum kak aton..wahh..besnye saya tgk koleksi bunga sabun kak aton yg smakin bertambah...insyaallah klu ada sugar pot sy bgtau ye.,.,

Kak Aton said...

salam zany
berkat pertolongan zany koleksi akk menjadi lengkap..memang sangat berharga set lama ni kan zany lebih2 lagi yg susah ditemui..thanks

Ibu Yusuf Maryam said...

Suka tgk setni.. sejak sy terjebak dgn hobi kumpul PML jarang rasanya yang tayang teko bunga sabun.. tahniah kak.. :-)

Che Mid said...

maaf lama tak singgah.. selamat ulangtahun perkahwinan ke 30, moga bahagia selalu

Anonymous said...

ass'kum kak aton...

memang cantik set bunga ni ..tak rugi dapat memilikinya..

.