cuti-cuti

Salam sejahtera
Alhamdulillah  GA ulang tahun perkahwinan saya telah berakhir dan saya telah menerima sebanyak 50 peyertaan..Terima kasih kepada yang sudi join GA. Saya sudah pun menyenaraikan peserta GA di sini..dan peserta yang bertuah akan saya maklumkan dalam minggu ini Insyallah..

Cuti sekolah sudah pun bermula tapi saya tenguk cikgu dan budak-budak asik ke sekolah kerana ada kelas tambahan..kesian mereka nii..kelas-kelas tambahan ini  dari hari isnin sahingga hari jumaat  termasuk sekolah kebangsaan dan sekolah agama.. bila mereka ni  boleh berehat agaknya..
Anak saya sara pun sudah kembali ke Arau..sem akhir di UiTM..pejamjelik dah masuk 3tahun dia disana, semoga sara akan beroleh kejayaan di sem ini..dan hajat hatinya untuk sambung belajar peringkat ijazah dalam bidang yang diminati tercapai..


Dah sorang-sorang ni..jom layan gambar cucu saya Dina semasa singgah  di Taman arnab Gian't Shah Alam





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Nida n' Hanafi said...

Salam Kak Aton..

Beginilah rutin seorang guru juga (Nida ni seorang guru :) ), nama je cuti namun tetap ke sekolah untuk menabur bakti pada anak bangsa..

Sya said...

salam kak aton....

comel sungguh dina nih..bestkan main2 ngan cucu kesayangan...:)

Kak Aton said...

salam nida.
tahniah nida kerana menjadi guru yg didikasi.. smg anak2 murid dpt memberikan kejayaan untuk guru dan sekolah..

Kak Aton said...

salam sya..
Alhamdulillah dina seorang budak yang periang dan aktif..hanya semasa dina balik kg atau pun saya berkunjung kesana dapat lah bermain2 dgn cucu.. tapi saya memang selalu rindu kat cucu..hihi