Makan-makan lagi

Salam sejahtera teman-temanku, semoga sentiasa ceria dan sabar mengharungi pancaroba kehidupan.
Sabar jugalah saya masih boleh buat entry baru, menghadapi kerenah dan ragam komputer dan internet sangat menguji kesabaran.Harap-harap saya dapat menyiapkan n3 kali ini, jangan lah bengong lagi..
Ok lah kali ini saya buat N3 makan-makan, lama anak saya tunggu dan asik bertanya bila mak nak buat N3 makan-makan ni.
Lokasinya di Jln ss26/9 Kelana Jaya. Warung tepi jalan je tapi makanannya fulamak macam-macam rupa ada. Anak saya panggil warung ni warung william, dibuka pada sebelah petang membawa kemalam. Melihat pada susunan kerusi meja yang banyak memanjang di bahu jalan pastinya mengundang ramai pelanggan lebih-lebih lagi waktu malam.
Senarai makanan dan minuman memang banyak dan antara yang kami order ialah..


Minuman -Peach sparkling (gelas warna kuning)
Rebina longan (gelas warna ungu)
Special banana strawberry ice blended (gelas oren)
Gelasnya besar, rasanya satu gelas boleh kongsi 2-3 orang


Makanan -sivloin steak with mishroom sauce
chicken ham pizza with pineapple and tomato
nasi goring ketam scampy

Berbelit lidah saya nak menyebut menunya..tapi memang puas hati dengan semua makanan yang diorder, kata anak saya, sesekali tukar lah selera mak..ye laaa
Setakat ini terima kasih sudi singgah lagi disini, jumpa lagi bye.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Nannie said...

salam kak aton ,

hmmmm sedapnya dekat je gerai ni dengan rumah saya nanti la saya nak gi cuba hujung minggu ni harga makanannya ok ke kak atau mahal ? kak bila nak datang rumah saya lagi meh la.Saya n keluarga pun dah lama x ke Kuala Selangor nanti la dlm 2 minggu lagi saya ingat nk ke sana nak gi jeti nelayan tu boleh la borong stok ikan n mcm2 lagi hehhe

I AM MRS HAKIM said...

haaa....ade pun n3 MAKAN-MAKAN ni....
mmmmmm...sedpnye...nanti kite dtg lagi ye mak..Kite order menu lain pulak.

Cik Nanie, pegilah makan kat situ. best tau...semua menu ade, dr yg biasa smpi la ke luar biasa...harga memg agak mahal tapi puas hati...semua makanan kat situ sepinggan boleh share 2-3 orang.. Try dulu baru tau...hehehehe

Mak , nanti kite g lagi ye...x kisah mahal sikit asalkan kenyang n puas hati...!!!

kak aton said...

salam nannie, anak akk dah tlg jawab ye..bila nannie dtg k'sgr bagitau la,kalau pd masa tu akk ada, nak bawa nannie g makan nasi ambeng kat bt5 sg gulanag2..