Rumah baru





Salam sejahtera dan selamat bertemu kembali..
Terlebih rajin saya hari ni..nak buat N3 lagi..hehe harap tak jemu menyinggah disini.
Akhirnya kaktus kesayangan ku mendapat rum
ah baru.
Pada yang pernah membaca blog saya yang dulu.. sedia maklum saya sangat meminati kaktus dan rasanya kaktus pun serasi dgn saya.
Saya mula menempah rumah kaktus ni akhir tahun lalu dan hanya siap pada minggu ini.
Saya mula memindahkan kaktus dari rumah lama ker
umah barunya tanpa bantuan.. penatnya tapi sebab dah minat, apa nak buat.







Tapi ada beberapa pasu lagi yang belum masu
k rumah baru,berat pasu yang ni..sabar ye.

Ini lah antara minat saya yang memerlukan perhatian dan dapat menghiburkan lara.
Jumpa lagi...bye


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

nor64 said...

slm k.aton... bahagianya tgk mah kaktus tu..kaktus tu lagilah pulak...seronokkan tgk kaktus tu membesar ....saya adalah 2 pasu hehe tapi dah tinggi sampai ke pinggang..

Nannie said...

Cantikkkknya kak ,semuanya subur kaktus akak ni saya nk gi lagi ni rmh akak bila2 sbb nk tgk pokok kaktus akak hehehehe

Shariff64 said...

salam k.aton..Nampaknya minat kita serupa jer..tapi kaktus sharif tak sebanyak mana hanya utk melepaskan rasa cinta pd kaktus.
Bertuah akak dpt rumah baru yg sgt cantik & tersusun utk hiasan kaktus nie.Bestlah kak

ezany said...

salam kak aton...
wahh besnye tgk kaktus2 kak aton...
saya, adik dan mak saya pun minat kaktus jgk...dulu segar bugar kaktus kami..tp skarang masing2 sebok dah x rupe kakrus dah...hehehe

kak aton said...

To nor,akk mmg minat kaktus dan suka melihat kaktus membesar..ini lah kwn berbual akk

kak aton said...

salam nannie..jgn la suka tenguk je mai la tanam sepasu dua..boleh letak kat balkoni mesti cantik

kak aton said...

w'salam sharif, akk rasa mmg serasi dgn kaktus berbanding dgn bunga lain,Alhamdulillah ada rezeki sikit dpt jg beli rmh baru tk kaktus.. nanti tunjuk la bng kaktus sharif pula

kak aton said...

salam ezany..jgn la biar kaktus tu..sayang tau mey bawa sini akk jaga kan hehe

I AM MRS HAKIM said...

WAH..CANTIKNYE RUMAH BARU TU...YG PASU2 BESAR TAK TERANGKAT TU MESTI TUNGGU KITORG BALIK NI..AGAK DAH....