Mesin Jahit SINGER

Salam sejahtera
20 tahun dulu saya mula belajar menyulam dengan mesin jahit SINGER 20u43..sejak itu saya mengambil tempahan jahit sulam untuk baju tudung telekong dan macam2 lagi la..kekadang pelanggan datang membawa baju yang terkoyak..terbakar..dimakan lipas untuk dibaiki dengan cara sulaman..




Mesin ni sangat tahan lasak. Setakat ni kalau ada sedikit masalah pun ia mudah diperbaiki..Alhamdulillah dengan mesin ini masa saya penuh terisi dan yang seronoknya.. dapat mengisi duit poket..
Dulu2 saya aktif menyulam lebih2 lagi nak sambut raya.. pernah juga tertidor sambil peluk mesin..bila terbangun sambung menyulam lagi..tapi 3tahun kebelakangan ni saya kurangkan aktiviti menyulam..sebabnya nak rehat..
Saya sangat sayang kat mesin SINGER 20U43 saya ni..betul slogan tu..SINGER menawan keluarga bahagia..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Kak yon said...

salam ton..
wah..lama betul jasa mesin jahit tu.mesin jahit singer memang tahan lasak..

JungRara said...

singa...membaham keluarga bahagia

munna said...

lamanya mesin jahit tu..... rumah kakak munna pun ada mesin jahit singer lama juga dah rasanya

aishah ghani said...

Ada tak sesiapa nak jual mesim jahit sulam ini.saya berminat nak beli.nombor fon saya 0126242423 puan aishah urgent.tq

aishah ghani said...

Ada tak sesiapa nak jual mesim jahit sulam ini.saya berminat nak beli.nombor fon saya 0126242423 puan aishah urgent.tq

immm said...

Saya ada mesin ni untk djual..call saya.. 0189648699