Datang lagi..ke Pangkin Nenek

Salam sejahtera..
Selepas anak saya Sara menyelesaikan urusan temuduganya di UITM ..saya singgah kerumah rakan blogger  ... kak ros dari pangkin nenek..



Pertamakalinya  Sara kerumah Kak Ros..Sara pun dah memuji-muji makcik Rose..baikhati dan ade rumah yang cantik dan deko yang sangat sedap mata memandang..
Saya pula suka sangat melihat pokok2 bunga yang subur dan berbunga lebat..geram tenguk bunga kak rose..


Kak rose pun tak lokek ilmu bila saya tanya macam2 pasal bunga ros..Tu la sebabnya saya nak datang rumah akk ni..Terima kasih ye kak.. Sayaaaaang akak..
Nanti saya cari baja asli yang akk cakap tuuu..
Buat masa ni koleksi ros saya sikit je..dan masih belajar memahami jagaan bunga ros yang sangat sensitif..harap laa ada keserasian..
Jumpa lagi..babai..
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

JungRara said...

memang cantik rumah acik ros..

Kak rose said...

salam ton..
heheh..baru boleh komen.
ala mak!nape kita montok..hihi