Bunga Ros

Salam sejahtera.
Apa khabar rakan maya, semoga rakan2 semua sihat dan gembira melayari kehidupan..
Salah satu cara untuk menghiburkan hati, kita boleh la layan hobi..salah satu hobi saya  tanam bunga laa..
Sekarang ni musim bunga ros agaknya..banyak yang saya tenguk  bunga ros pelbagai warna sedang berkembang di blog rakanmaya.. cantik sangat.. Hati saya pun mula la berbunga-bunga nak mencuba juga tanam ros..

 Gambar ros diatas bukan koleksi saya..hihi  ambil dari Mr google..cantiknya..


Sebelum ni saya belum pernah tanam bunga ros..Buat permulaan saya tanam sepasu dulu..tenguk serasi ke tidak.. saya cucuk je beberapa batang bunga ros yang saya minta dari jiran..
harap la ros suka dengan saya.. tak sabar rasanya nak tenguk ia berbunga..kalau serasi boleh la membeli anak pokok bunga ros pula
Jumpa lagi..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

kakyon said...

aton..
kt rmh jiran aton mesti banyak pokok ros kg yg wangi2 ekk..boleh mintak batang tanam..

rina said...

saya tunggu bunga kak aton berbunga..nanti sharelah kat blog..

kak aton said...

salam kak yon..
saya cuba dulu tanam ros ni kak..klu menjadi boleh la merayau cari batang ros pulak..
saya suka laa tenguk bng ros akk, nampak subur sangat..

kak aton said...

salam rina.
hihi malu akk..baru cube tanam dah letak kat blog kan..tapi klu berbunga nanti akk nak share jugak..

Unknown said...

徵信
徵信社

Unknown said...

徵信
徵信社