Almari Lama 2

Salam sejahtera..
Lagi satu almari lama yang sudah dibaik pulih..Memang betul laa, barang lama kalau dimake up semula.. lagi cantik..hehe macam orang juga kee 
orang lama macam saya nii macam mana nak hilangkan kedut dan segala kekotoran kat muka..
jom kita tenguk almari lama..




Sebelum ni, almari ni banyak yang rosak dimakan ulat kayu dan kayu2 kat depan tu pun dah hilang..warna pun dah pudar..terlupa nak ambil gambar sebelum di baikki.
Jumpa lagi..babai.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

ainzuryn said...

pertama kali tgk lemari pesen mcm ni..cantik ler...berkenan sgt2...

kak aton said...

salam ain..
memang gini la pesennya dulu..bila dah dimake up berseri lagi..trm kasih ain singgah lagi ye

Casarina said...

Kak ,,awat tak bukak pintunya...tak puas tengok isi dalam... mmg cun lemari akak ni. Jeles tgk...mana rina nak cari ni?