Mencari Novel

Salam sejahtera..
Salam pagi Jumaat teman-teman..
Sejak saya suka baca novel, saya akan sentiasa menantikan kemunculan novel terbaru lebih2 lagi novel dari penulis yang kita suka..Novel dari penulis Norhayati Berahim antara yang paling saya  nanti2kan..
Baru-baru ini novel terbarunya sudah diterbitkan bertajuk ..HUJAN PUN MENARI..Kerana peminat NB pun sangat ramai agak sukar untuk mencari novel terbaru dipasaran tatkala novel ini baru diterbitkan.
Pada awal bulan lalu saya sudah ke Giant Shah Alam untuk mencari novel  tapi beberapa kedai disitu pun tidak terdapat novel terbaru NB.. 

..
 Bawa dina jalan-jalan

Semalam sekali lagi saya mencari novel NB di Jusco Bukit Raja dan terdapat dua buah kedai ternama disitu pun tidak ada novel terbaru NB.. hah parah-parah.

 Makan-makan di Johny's



Dalam perjalanan balik saya singgah di Giant Klang Sentral..hanya  disatu kedai kecil  saya jumpa novel terbaru NB ..Alhamdulillah dapat juga akhirnya..
Tu lah kalau dah suka..jiwa kacau..
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

nurazzah8 said...

Kak, suka tak baca Novel Aisya SOfea...???

best kak...

JungRara said...

ma..lapar...nak makan lagi...hehe

kak aton said...

salam azzah.
novel aisya sofea pun jadi koleksi akk jg..
Biasanya bila sekali baca rasa best..kita akan sentiasa menunggu karya terbaru..selamat membaca azzah...

kak aton said...

sebelum sem bermula..sara la belanja mama pula..