Teko Ibu Tinggal


Salam sejahtera..
N3 ibu tinggal ..ada 2 biji teko yang kehilangan anak..sahingga sekarang masih tak pernah jumpa cawan untuk 2biji teko ini.
Saya suka corak bunga pada teko ini, rasanya agak berlainan bunganya..Saya beli teko ni di Amcorpmall je.
Sahingga jumpa lagi..bye

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

MrsNor said...

kak aton kalau tak nak simpan teko tunggal tu jual kat sy iyer..sy suka simpan teko aje..tak minat sgt dgn anak2 teko hehehe

kak aton said...

Salam MrsNor..Ala kite pun nak juga simpan.. tapi kalau dapat dua boleh lah let go yee

Button Planet said...

Salam Kak Aton,
Cantek teko teko ini...kalau dapat anak-anaknya mmg berbaloi baloi...

hehehe..teko wild roses tu sebenarnya tak berniat pun nak beli, tapi sebab orang tu jual murah sangat..tu yg tak pikir panjang..terus ambik.."biar menyesal beli dari menyesal tak beli"!!!! hahaha...

Azzah8