Rezeki Kangkung Lagi

Salam sejahtera teman-temanku..
Hunting pagi ni dapat rezeki kangkung lagi..Dua biji kangkung berlainan bentuk dan bunga.



Warna bunga lebih kepada oren, bentuk teko bulat


Cantiknya body..

Ok. terima kasih, singgah lagi bye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

hanishaimigaleryantik said...

bestnyaaaaaaaa...jeles saya...hehehe..ntah bila saya nk dpt teko2 bentuk mcm tuu..ni asik2 bentuk bulat tu jerrrr...tapi yg tu jer lah yg paling murahhh...yg lain2 tu beratus kali kalau saya nak beliii.....

Shariff64 said...

salam kak aton..untung bebenor lah akak dpt teko kangkung tu terutama yg body dia gempal kebawah. Tahniah kak..teruskan usaha hunting.

kak aton said...

salam hanis..
dapat bentuk bulat pun ok jg nanti boleh barter dgn kawan2..jgn jemu ye.trm kasih singgah

kak aton said...

salam sharif
Nak g hunting ni yg selalu tak sempat, tapi rasanya banyak koleksi teko n cawan yg masih bnyk berehat dlm lemari2 lama kt kg2..
akk pernah jumpa teko aladin dlm reban ayam..haha dulu2 dibuat tempat minum ayam..akk kutip jg