kangkung-kangkung

Salam sejahtera teman maya, semoga sihat dan happy selalu.
Hari ini saya nak buat siaran ulangan..
Jom kita cuci mata dengan set kangkung.. Set wajib untuk peminat pinggan dan cawan lama.

Hanya set teko dan cawan, pinggan mangkuk dah bungkus dalam kotak..Cawan2 ini pula ada cop berbagai, bentuk bunganya pun berlainan juga.
Ok terima kasih jumpa lagi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Welly said...

salam K.Aton...

Aduuhh kak.....sakit mata saya tengok koleksi kangkung akak nie....cantik2 sekali ...
ternyata dlm banyak koleksi saya ada lagi saya yg belum dapat....& terima kasih kak karena buat N3 ulang sebab senang untuk saya tengok mana satu saya belum ada & yg memang sebelumnya tak pernah tengok juga tak sangka kalau kangkung nie banyak corak dia...jadi saya ucapkan Tahniah untuk akak....tq yer kak...

Shariff64 said...

salam kak aton.. Sememang grand lah kak, tabik spring..cantik2 betul teko2..macam2 ada. T/Kaseh kak.. beri saya ilmu tentang teko kangkung.Banyak lagi yg saya belum ada.

~Yatt~ said...

salam kak aton..
wahhhh..best cuci2 mata tengok kangkung akak nie..coffeepot & teko cinonet tu pun belum sy ada huwaaaaa..bila nak turun dari langit nie..hehehe..
lenkali buat lagi tayangan perdana ye akak.. ;)

kak aton said...

salam welly
terima kasih..ramai lagi yg minat kangkung ya, set kangkung memang sentiasa cantik dan masih menjadi buruan jg.Moga2 welly boleh dapat set yg dihajati

kak aton said...

salam sharif,
Insyallah nanti sharif pun boleh lengkapkan set kangkung..kena sabar sabar dan sabar hehe

kak aton said...

salam yatt.
asik wat ulang tayang tak jemu ke yatt.. sebenarnya mata akk ni suka kangkung walaupun ada set lain..cuci mata lah dulu yatt esok2 dapat lah yg dihajati trm kasih

fzi said...

Salam aton...
Waa...banyak koleksi evergreen kat blog aton ni... suka tengok.. :)

Chempaqa said...

salam k.aton..waduh cun2 abis lah..esp yang teko tinggi kangkong, dan kangkong kenot tuh...creamer & milk jar pon menikam kalbu..kalu ade xtra tuh..habaq yer...nakkkkkkkkk jugaaaaaaa..sy punya x cukup groip lagi...bye kak