Halwa mata..

Salam sejahtera..
Setiap hari melihat deko rumah sendiri kadang-kadang menjemukan juga..alih sana.. letak disini.. menukar sedikit dekorasi rumah agar mata sedikit segar dengan suasana baru.
Menambah sedikit hiasan untuk rumah saya kali ni saya kitar semula je botol2 monavie.
Saya lihat botol Monavie ni cantik warna dan bentuknya..sayang pula nak buang.





Ok tak saya buat macam nii...boleh la untuk halwa mata kami sekeluarga... tetamu yang datang pun menegur...Laa botol pun  engko buat hiasan juga ton...hihihi..ni je yang saya mampu..
Jumpa lagi..







 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

kakyon said...

okla tu ton..memberi sedikit kelainan..boleh menceriakan suasana..yg penting kita sukakannya..:)

ila said...

ok jew kak...asal xda yg gatal tangan usik selamat la dia kat bakol tu..hehhehehe..klu umah saya xda harapanlah..silap2 anak buat ketok botol mcm cerita p.ramli tu...hahahha

Unknown said...

徵信
徵信社