Lagi Set Hitam..

Salam sejahtera rakan maya..

Sepanjang minggu ini jadual saya sangat padat dan sibuk..Dari menyelesaikan bil-bil, urusan bank, menghantar rawatan ulangan hospital untuk
emak dan emak mertua, dan segala macamhal tapi dipenghujung minggu Alhamdulillah hampir kembali sediakala..
Saya baru balik dari perlis sebab ambil anak cuti sem uitm.
Untuk sebulan setengah akan datang ada la kawan bercerita dirumah dan harap boleh la memasakkan makanan kegemarannya.



Hari ini saya nak tunjukkan koleksi hitam lagi ia itu set kekwa hitam. Koleksi ini sangat popular di kampung seperti juga set kangkung mu
ngkin kerana ketahanannya.



Set cawan bujang ni biasa diguna dulu2..sekar
ang pun masih juga.



Saya tenguk kat blog rakan, bentuk teko yang ada hanya bentuk bulat ni je..tak ada ke yang bentuk aladin atau bentuk yang lain boleh la kita barter. Creamer dan sugar bowl pun saya tak jumpa lagi..
Setakat ini, semoga rakan maya terus beroleh rezeki semasa mencari koleksi lama ini..
Terima kasih.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

MrsNor said...

Kat kedai apek di KB ni set2 ni masih ada byk lagi... teko lain bentuk tak ada lak...teko bulat tu ler ada ..

MRS HAKIM said...

hai mak... wat pe tu... nak masak ape utk sara.. tahu dah kuew tiaw goreng tak nak sayur.huhuhuhu

nor64 said...

salam kak aton....lama betul berehat ya..sy dah email k.aton pasal n3 hehe...kalau k.aton jumpe kekwa hitam ni satu set macam ni bolehlah saya mtk tlg belikan...sebab saya ada piring & pinggannya, tureen pun ada..boleh ya k.aton cayangggg..hehehe

~Yatt~ said...

salam kak aton..
satu lagi peberet set itamku..tak penah lagi jumpa aladin kekwa itam nie..suma yg bulat2 jer..hehehe.. ;)

Kak Aton said...

Salam mrsnor.agaknya memang teko bentuk ni je yang ada..sekurang2nya pun ada juga.T'kasih

Kak Aton said...

Salan Nor..Nanti akak wat N3 barang dari nor ye..sekarang tak sempat lagi..Tureen kekwa pun ada ka tak pernah lihat.

Kak Aton said...

Salam yatt..set hitam sitampuk manggis sungguh hitam tetap manis..:)