EG dan Bersama Azzah08



Salam sejahtera dan bertemu kembali..
Berlalu hari-hari yang sibuk sepanjang minggu ini..Alhamdulillah banyak kerja saya, dapat diselesaikan mengikut waktu yang ditetapkan..

EG yang dianjurkan oleh eija mengandingkan saya dengan Mastura dari Mashahomedeco, Saya sudah menghubungi mastura dan barang EG juga sudah di pos..haraplah mas gembira menerima EG dari saya.

Sementara itu saya akan menerima EG dari Azzah08..Selalu hai hai di alam maya, hari ini Azzah datang kerumah semata-mata nak hantar sendiri barang EG...
Mesti nak tenguk barang EG dari Azzah kan. Pandai Azzah teropong blog saya nak cari apa yang saya tak ade.. Memang saya sukaaaaaa sangat...


Bila saya nampak tureen saya dah menjerit suka sebab sebiji tureen pun tak ade..diiringi denga dua set cawan dan dua biji mangkuk bercorak batik..cantiknya biru hehe.



Betul kata Azzah bukan nilai barang yang menjadi persoalan tapi EG ini merapatkan persahabatan dari alam maya ke alam nyata..saya sangat tidak sangka dapat bertemu dan berkongsi cerita dengan azzah.. terima kasih Azzah, semoga perkenalan kita berkekalan hendaknya dan kita dapat berjumpa lagi..

Terima kasih juga kepada Eija sebagai penganjur..Ok jumpa lagi bye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Cooking with Alex said...

This is a great post, thanks for writing it